برنامه iTunes در سیستم عامل مک ۱۰.۱۵ کاتالینا تغییر می‌کند. هر آنچه باید در مورد تغییرات iTunes بدانید

19 شهریور 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 5 دقیقه
3303 بازدید

شما ممکن است این هفته یک عنوان یا 30 مورد خوانده باشید که خبر مرگ iTunes را اعلام کرده است. مطمئناً به نظر می رسید که اینگونه باشد؛ در حین سخنرانی WWDC19 ، Apple VP Craig Federighi از برنامه رسانه ای longtime بخاطر استفاده بیش از حد اعلام کرد که این برنامه به صورت جداگانه در دو برنامه جدیدTV و Music قرار دارد. در مدت کوتاهی بعد از برگزاری مراسم iOS 9 ، اپل برنامه iTunes را از Mac حذف کرد و عملکرد آن را به برنامه ها و منوهای جدید تغییر داد.

چطور کار میکند؟ و آیا iTunes واقعاً مرده است؟ پاسخ این سؤالات و هر سؤال دیگری را که ممکن است در این سؤالات متداول داشته باشید ، دریافت کنید.

 

آیا iTunes واقعاً از بین رفته است؟

بله ، برنامه ای به نام iTunes که تقریباً در حدود دو دهه در Mac استفاده کرده ایم ، دیگر نیست. هنگامی که به macOS 10.15 Catalina ارتقا می دهید ، برنامه iTunes را در هیچ کجا پیدا نمی کنید.

 

کجا همه اطلاعات من کجا رفت؟

در مکان iTunes برنامه های جدید وجود دارد: موسیقی ، پادکست ها و تلویزیون. اگر آنها آشنا به نظر برسند ، به این دلیل است که شما آنها را در همه جا به جز Mac خود مشاهده کرده اید: iPhone ، iPad و Apple TV. اپل به سادگی آن برنامه ها را به Mac منتقل می کند. اکنون کل خریدها و لیست های پخش موسیقی پراکنده در موسیقی خواهد بود و کتابخانه های فیلم ها و نمایش های تلویزیونی شما در تلویزیون خواهد بود. پادکست ها در پادکست ها خواهند بود. و کتابهای صوتی به برنامه کتابهای موجود منتقل خواهند شد.

برنامه TVجایی است که اکنون فیلم ها و نمایش های تلویزیونی خود را پیدا خواهید کرد.

 

آیا برای انتقال کتابخانه های من باید کاری انجام دهم؟

خیر، MacOS Catalina تمام کارهای سنگین را برای انتقال کتابخانه های شما به مکان های مناسب انجام خواهد داد.

 

آیا من هنوز هم قادر به خواندن آهنگ ها از سی دی هستم؟

تمام کارهایی که قبلاً در iTunes انجام داده اید باید در برنامه موسیقی جدید ، از جمله بازی و خرید iTunes ، و همچنین هر سی دی پراکنده جدید یا قدیمی کاملاً خوب عمل کند.

 

چگونه می توانم الان چیزهای جدید بخرم؟

در اینجا جایی است که کمی گیج کننده است. در حالی که خریدها در برنامه مناسب (موسیقی در موسیقی ، فیلم و نمایش تلویزیونی در تلویزیون و کتابهای صوتی در کتابها) انجام می شود ، روند خرید کمی متفاوت است. برنامه تلویزیون دارای برگه های جداگانه فیلم ها و نمایشگرهای تلویزیونی در بالای صفحه است که تقریباً مانند iTunes در حال حاضر ، عملکردهای جالب توجه و مطالب جدید را کار می کند ، و به شما امکان می دهد تا کل فهرست را مرور کنید. وقتی می خواهید چیزی بخرید یا اجاره کنید ، روی پیوند خرید کلیک کنید و به کتابخانه شما منتقل می شود. به همین روال پیش می رود.

music کمی متفاوت است. از آنجا که اپل سرویس پخش را ارائه می دهد ، مرحله مرکزی را طی می کند ، و هر چیز دیگری مانند برنامه iTunes فعلی یک نوار کناری را نشان می دهد. در آنجا یک دوست قدیمی پیدا خواهید کرد: فروشگاه iTunes. روی آن کلیک کنید و فروشگاهی پیدا خواهید کرد که بسیار شبیه فروشگاه فعلی باشد.

برنامه جدید music بسیار شبیه iTunes به نظر می رسد.

 

صبر کنید ، پس با این وجود iTunes از بین نرفته است؟

خوب ، iTunes است ، اما فروشگاه iTunes نیست. پیش از آنکه اپل فروش انواع دیگر رسانه ها را آغاز کند ، تازه به آنچه که بود بازگشت.

 

 اگر من مشترک Apple Music هستم چه می شود؟

مشترکان اپل موزیک همه چیز را در برنامه music پیدا خواهند کرد. آنها همچنان گزینه iTunes Store را در نوار کناری مشاهده می کنند ، اما در صورت تمایل می توانند آن را مخفی کنند.

 

چگونه می توانم حساب iTunes خود را مدیریت کنم؟

مدیریت حساب iTunes شما تقریباً به همان روشی که اکنون انجام می شود کار می کند. هر یک از برنامه های رسانه ای یک نوار "حساب" در نوار بالا دارند ، که در آن گزینه های معمول را پیدا می کنید: مجوزها ، خروج از سیستم و غیره ، روی مشاهده حساب من کلیک کنید و به صفحه حساب معمول خود منتقل خواهید شد ، جایی که می توانید اطلاعات و آدرس کارت اعتباری خود را به روز کنید و خریدهای خود را ببینید.

برنامه موسیقی جدید همه لیست های پخش و آهنگ شما را نگه می دارد.

 

چگونه می توانم اشتراک های خود را مدیریت کنم؟

در حال حاضر اشتراک ها در صفحه حساب شما در فروشگاه App Mac انجام می شود ، بنابراین نباید تغییر کند.

 

آیا کارتهای هدیه iTunes هنوز کار خواهند کرد؟

بله اپل می گوید کارت های هدیه iTunes و اعتبار iTunes "مانند گذشته حفظ می شوند و می توانند با برنامه های جدید و فروشگاه App" مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین به نظر می رسد که اپل به فروش آینده کارت های هدیه iTunes برای آینده ای قابل پیش بینی ادامه خواهد داد.

 

چگونه می توانم iPhone یا iPad خود را برای پشتیبان گیری همگام سازی کنم؟

اگر از Mac خود برای تهیه نسخه پشتیبان از iTunes استفاده می کنید ، دیگر لازم نیست هنگام وصل کردن iPhone یا iPad خود برنامه ای را راه اندازی کنید. در عوض ، در یک مورد نوار کناری جدید در ویندوز Finder شما ظاهر می شود ، که شامل کلیه نسخه های پشتیبان قبلی و تنظیمات همگام سازی قبلی شما خواهد بود. اپل همچنین می گوید که از آنجا که می خواهید داخل Finder باشید ، "کشیدن و رها کردن پرونده هایی که می خواهید انتقال دهید" آسان تر خواهد بود.

برای همگام سازی تلفن خود با Mac خود باید از Finder استفاده کنید.

 

اگر من  نمی‌خواهم (یا نمی توانم) Mac خود را به Catalina بروزرسانی کنم ، چه می کنم؟

اپل برنامه های جدید رسانه ای را به عنوان یک ویژگی کاتالینا در نظر می گیرد ، بنابراین احتمالاً مکینتاش قدیمی تر برای آینده ای نزدیک با iTunes می چسبند. این امکان وجود دارد که اپل به روزرسانی آینده را به نسخه قدیمی MacOS ارسال کند که iTunes را کاهش می دهد ، اما این اعلام نشده است.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘