گزارشی از وجود تیم مخفی اپل برای طرح انتقال مستقیم داده ها به آیفون و سایر دستگاه ها

2 دی 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 3 دقیقه
3399 بازدید
به گزارش مارک گارمن در بلومبرگ ، اپل یک تیم تحقیقاتی اختصاصی دارد که به دنبال راه های جدیدی برای انتقال داده ها، مانند اتصال به اینترنت به طور مستقیم به آیفون ها و سایر دستگاه ها است. سازندگان آیفون در کالیفرنیا ، حدود ده ها مهندس از صنایع هوافضا ، ماهواره و طراحی آنتن را که با هدف به کارگیری نتایج خود در مدت 5 سال روی این پروژه کار می کنند به خدمت گرفته اند. آنها می گویند: مردم گفتند که کار روی این پروژه هنوز زود است و می توان آن را رها کرد. و انتقال مستقیم داده ها و استفاده از ماهواره برای اینکار هنوز نهایی نشده است.
 
iphone-034

هدف اپل از این طرح چیست؟

براساس این گزارش ، هدف اصلی انتقال دادن داده ها به یك ایفون، به طور بالقوه، كاهش وابستگی به اپراتورهای بی سیم و یا اتصال دستگاه ها به یكدیگر بدون یك شبكه سنتی است و از این کار می توان برای از بین بردن مشکلات مربوط به پوشش اپراتورها استفاده كرد. اپل همچنین می تواند در جستجوی ماهواره ها برای ردیابی دقیق تر مکان برای دستگاه های خود ، امکان تهیه نقشه های پیشرفته و ویژگی های جدید را فراهم کند.

انتظارات برای به نتیجه رسیدن این طرح چقدر است؟

طبق گزارش ها ، تیم کوک ، مدیرعامل اپل، این پروژه را در اولویت شرکت قرار داده است و گفته می شود اپل در حال افزایش جذب نیرواست و کارشناسان جدید نرم افزاری و سخت افزاری به تیم اضافه می شوند. این شرکت همچنین مدیرهای جدیدی را در زمینه های داده های هوافضا و داده های بی سیم استخدام کرده است و به دنبال مهندسانی با تجربه در زمینه طراحی قطعات برای تجهیزات ارتباطی است. گفته می شود اپل برای پنج سال آینده به نتیجه این طرح امیدوار است.
 
adddd
در سال 2017 ، بلومبرگ گزارش داد كه اپل، جان فنویك و مایكل ترلا ، دو مدیر گوگل را استخدام كرده است كه رهبری عملیات کاوش ماهواره های غول پیکر و فضاپیماها را به عهده داشتند. در آن زمان ، کاری که این دو در اپل انجام می دادند نامشخص بود ، اما اکنون بلومبرگ گزارش می دهد که جان فنویك و مایكل ترلا ​​هدایت تیم اختصاص داده شده به ماهواره ها و فناوری ارتباطی بی سیم را بر عهده دارند.
براساس این گزارش ، این تیم اخیراً افرادی را از صنعت بی سیم، از جمله مهندس مت اتوس ، یکی از مهمترین نام های فن آوری های بی سیم، اشلی مور ویلیامز ، مدیر اجرایی کهنه کار و با سابقه از هوافضا که متمرکز بر ماهواره های ارتباطی بود، و دنیل الیس ، مدیر اجرایی سابق نتفلیکس که به نظارت بر شبکه تحویل محتوا شرکت کمک کرده را اضافه کرده است. گفته می شود که الیس در ساخت شبکه هایی تجربه دارد که می تواند محتوا و اطلاعات را در مقیاس جهانی منتقل کند.

این طرح اپل چگونه اجرا خواهد شد؟

آنچه هنوز مشخص نیست این است که آیا اپل قصد دارد سیستم های ماهواره ای خود را توسعه دهد یا از فناوری های زمینی استفاده کند که می تواند داده ها را از ماهواره های موجود دریافت کرده و آن را به دستگاه های تلفن همراه ارسال کند. تلاش های دوستداران فیس بوک و آمازون برای استقرار ماهواره ها یک واقعیت طولانی است ، اما اپل به طور بالقوه می تواند به سازندگان ماهواره ای موجود مانند لاکهید مارتین یا بوئینگ مراجعه کند تا بتواند سخت افزار لازم را در آسمان فراهم کند.
 
960x0
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘