دانلود بازی Tricky Towers نسخه : 15.10.2019 برای مک

نسخه : 15.10.2019

کتاب، لباس و جادوگر خود را به دست آورید، وقت خود را برای استفاده از مهارت‌های مهندسی خود و ساخت برخی از برج‌های حیله گر!

آجرهای خود را جمع کنید و از جادوگران خود برای ایجاد بلندترین برج پایدار استفاده کنید، برای آنچه جادوگر احترام نمی‌خواهد مهارت‌های خود را با بالا بردن کلمه‌ای بالاتر از همسالان خود نشان دهد! اما نسبت به رقبای حسود مراقب باشید، که سعی می‌کنند برج شما را با طلسمهای تاریک ناعادلانه به پایین فشار دهند تا از تسلط آنها اطمینان حاصل شود.

جلوگیری از این جادوها برای محافظت از برج خود… اوه و مطمئن باشید که با جادوهای منحرف خود به نفع خود بازگردید. جادوگر برج خود را با چند نفر دیگر در چند نفره محلی جابجا کنید یا جادوگران را در سراسر جهان در یک نبرد آنلاین جادوها و ضرب و شتم مهندسی به چالش بکشید. مهارت‌های خود را در مسیرهای مختلف جادوگر فریبنده امتحان کنید و امتیاز بالایی را در تابلوهای تبلیغاتی تعیین کنید. بنابراین حتما کلاه ایمنی جادوگر خود را بیاورید و شروع به انباشت و کج کردن کنید!

امکانات

برج جادوگر خود را مجسم کنید: با هوشمندانه بلوک‌های احضار شده خود را جمع کنید و بیش از 17 طلسم مختلف را برای پیروزی در مسابقه که بالاترین برج را دارد، استفاده کنید
رقیبان خود را پایین بیاورید: از طلسم‌های تیره استفاده کنید تا مانع یا حتی به برج‌های رقیب خود فشار بیاورید، اما مراقب باشید. آنها می‌توانند از این جادوها برای شما نیز استفاده کنند!

جادوگر خود را آنلاین مطابقت دهید: حداکثر 3 بازیکن را بصورت محلی یا آنلاین در یکی از 3 حالت بازی موجود به چالش بکشید. بقا، مسابقه و معما.
آزمایش‌های جادوگر روی حیله و تزویر را انجام دهید: این چالش‌ها نیاز به یک ذهن تیز و مهندسی جادویی زیرک دارد!

تبدیل به سرپرست بایگانی شوید: از بالای صفحه بروید و ببینید که چگونه در بین همسالان خود قرار می‌گیرید
برنده جام Wizardry: در مسابقات محلی و آنلاین شرکت کنید و قهرمان Wizard بعدی شوید!


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.9.0 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘