چگونه امشب رویداد معرفی آیفون 11 را به صورت زنده ببینیم؟

19
شهریور 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 2 دقیقه
0 نظر 1067 بازدید

مشاهده زنده معرفی آیفون 11 اپل

اپل امشب در مراسم خود از آیفون 11 رونمایی خواهد کرد. رویداد معرفی آیفون 11 اپل ساعت 21:30 به وقت تهران در آمفی تئاتر استیو جابز برگزار خواهد شد.

هر کجا هستید و با هر دستگاهی که دارید، می‌توانید امشب رویداد معرفی آیفون‌های جدید 2019 اپل را مشاهده کنید. اکنون سه راه برای مشاهده رویداد آیفون برای شما می‌آوریم.

تقریبا مشخص شده است که اپل طی این رویداد از سه آیفون جدید خود یعنی آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رونمایی خواهد کرد.

یوتیوب

اپل برای اولین بار قرار است یک رویداد زنده را به صورت مستقیم از کانال یوتیوب خود پخش کند. برای مشاهده رویداد آیفون‌های جدید 2019 اپل به کانال یوتیوب اپل را مشاهده کنید.

تا قبل از شروع شدن مراسم شما صرفا یک تصویر به جای کانال پخش خواهید دید و به محض شروع شدن این تصویر با پخش زنده اپل جایگزین خواهد شد و شما هم چنین می‌توانید هر آنچه از دست می‌دهید را نیز دوباره مشاهده کنید.

هم چنین بخوانید: رویداد 2019 اپل می‌تواند یک محصول جدید به همراه داشته باشد: آیا اپل تی وی جدیدی در راه است؟

سایت رسمی اپل

شما می‌توانید برای مشاهده رویداد امشب اپل به صفحه رسمی رویدادهای اپل نیز مراجعه کنید. شاید بهترین راه برای مشاهده رویداد معرفی آیفون 11 اپل با هر سیستم عاملی که در حال استفاده از آن هستید اعم از iOS، مک و یا ویندوز همین راه باشد.

مشاهده رویداد معرفی آیفون 11 زنده

پیشتر اپل گاهی اوقات پخش زنده را تنها به مرورگر سافاری محدود می‌کرد اما تاکنون خبری مبنی بر این محدودیت وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید از مرورگرهای کروم و فایرفاکس خود نیز به مشاهده رویداد اپل بپدازید. اپل اعلام کرده است که بهترین راه برای کاربران ویندوزی جهت مشاهده رویداد امشب اپل استفاده از مرورگر Edge مایکروسافت است.

توییتر

شاید سریعترین راه برای بدست آوردن استریم زنده امشب اپل، پاسخ به توییت اپل در مورد این رویداد باشد.

It's coming soon. Tap below to get reminders and news around the #AppleEvent. Watch it live on September 10 at 10 a. m. PDT on https://t.co/yLa2e4Xr2R pic. twitter. com/Pq6OFGH88p

— Apple (@Apple) September 4.2019

شما هم مثل ما مشتاق به دیدن رویداد معرفی آیفون 11های جدید اپل هستید؟ پس از طریق سه راه بالا امشب مراسم اپل را از دست ندهید.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘