بهترین نرم افزار پادکست موزیک برای iOS و مک

6
مرداد 1397
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 9 دقیقه
1 نظر 3581 بازدید

Apple podcast

هنگامی که صحبت از گوش دادن به پادکست ها در iOS می آید، گزینه های زیادی وجود دارد. برنامه پادکست اپل در هر دستگاه iOS موجود است. این قطعا یک برنامه عالی است، اما آیا بهترین است؟ در iOS، کاربران نیز گزینه های سوم شخص بی شماری دارند. هدف من در این مقاله، این است که برخی پادکست های مهم را تحلیل، مقایسه و معرفی کنم. مواردی که به دنبال آن هستم:

  1. طرح کلی برنامه
  2. گزینه های پخش صوتی
  3. پشتیبانی از پلی لیست
  4. هر "ویژگی اضافی"


همانطور که می دانید، پادکست اپل بازیکن غالب در بازار برنامه پادکست ها است.  در تعداد بازدید، پادکست های اپل 80 درصد از دریافت ها را تشکیل می دهند. این برنامه محبوب ترین پادکست در گوشی های هوشمند است.
پادکست اپل ویژگی های بسیار خوبی دارد. این اپلیکیشن بومی Apple TV است. در macOS (از طریق iTunes) کار می کند. همچنین دارای پشتیبانی عمیق سیری در HomePod است.

طراحی کلی درست در iOS قرار دارد. در منوی پایین آن شامل Listen Now، Library، Browse و Search است. Listen now به شما قسمت های پادکست ناتمام را ناشی از نمایش اشتراک یا قسمت هایی را که یک بار در یک قسمت که اضافه کرده اید را نشان می دهد. Library به شما یک لیست از نمایش تمام چیزهایی که شما به لیست اشتراک خود اضافه می کنید نشان می دهد . Browse به شما اجازه خواهد داد که فهرست دایرکتوری های پادکست های اپل را با موارد برجسته و نمودار های برتر دسته بندی کنید. Search به شما اجازه می دهد تا برای نمایش های خاصی جستجو کنید.

همگام سازی در Podcasts های اپل به خوبی کار می کند. اپیزودهای جدیدی که در آی فون من هستند، آن را در عرض 2-3 ثانیه از راه اندازی برنامه تلویزیون اپل نشان می دهد. این شامل توانایی پخش صدا در 1.5x یا 2x است.

یکی از ویژگی های برنامه Apple Podcast ایجاد ایستگاه ها است. این ویژگی در زیر بخش library قرار دارد. اگر بر روی دکمه Edit ضربه بزنید، گزینه New Station را مشاهده خواهید کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که گروه های پادکست را با یکدیگر ترکیب کنید که می توانید از طریق Siri آن را فعال کنید.

اپل واچ پیشبینی کرده است که تماشای برنامه Podcast Podcast را نیز در آینده داشته باشد. در حالی که برنامه های سوم شخص دارای همگام سازی اپل دیده می شوند، به نظر نمی رسد که قابلیت ها در جریان باشند.

به طور کلی، Podcasts اپل عالی است.

Breaker

یکی از برنامه های نوآورانه پادکستت است که در به تازگی مورد استفاده قرار گرفته است. با Breaker، شما می توانید دوستانتان را دنبال کنید تا ببینند به چه چیزی گوش می دهند. شما همچنین می توانید نشان دهید که به چه چیزی گوش می دهید و دوستان شما می توانند آن را ببینید.

اگر شما یک در حال گوش دادن به پادکست هستید، حتی می توانید "نمایش" خود را منتشر کنید، بنابراین افرادی که به نمایش شما گوش می دهند می توانند "شما را دنبال کنند" و بیشتر درگیر شوند. من فکر می کنم این یک راه عالی برای ساخت جامعه است.

طراحی کلی Breaker دوست داشتنی است. از دیدگاه پخش، بریکر دارای گزینه پخش سریع تا 3X، موت و بسیاری اپشن های ریز و درشت دیگر است.

Breaker از تمام برنامه هایی که من امتحان کردم، بیشترین تفاوت را داشت. اگر شما از تمام برنامه های پادکست فعلی بی حوصله هستید، باید قطعا Breaker را چک کنید. دانلود این برنامه در اپ استور رایگان است.

Castro


کاسترو یک رویکرد منحصر به فرد برای مدیریت اشتراک دارد. مادامی که به عنوان قسمت های جدید وارد شوید، می توانید انتخاب کنید که یک نمایش را نشان دهید یا بایگانی کنید. این یک ویژگی مفید است! اگر شما نمایش مورد علاقه خود را دارید، می توانید آنها را در صف خودکار قرار دهید، اینگونه شما هرگز آنها را از دست نمی دهید.

دوست دارم رویکرد نوآورانه کاسترو را به مدیریت کتابخانه نزدیک کنم. اگر شما کسی هستید که در حال پیگیری قسمت های جدید هستید، کاسترو مناسب خواهد بود. مانند بسیاری از برنامه های دیگر، شامل توانایی استفاده از سرعت پخش مختلف و خاموش کردن صدا (Castro Plus) است.

کاسترو برای دانلود رایگان است، اما به اشتراک گذاری (3 دلار هر سه ماه و 9 دلار در هر سال) برای باز کردن ویژگی های اضافی مانند حالت سکوت، افزایش صدای، حالت شب و انتخاب فصل، نیاز دارد.

طراحی کلی کاسترو منحصر به فرد است و به خوبی انجام می شود. من این برنامه را از نسخه 1 استفاده کرده ام و دوست داشتم تماشای آن را تکامل بدهم. کاسترو همچنین شامل پشتیبانی از فید های تأیید شده است. کاسترو را می توان در فروشگاه App دانلود کرد.

Downcast

Downcast سال ها فعال بوده و همچنین یک برنامه جامع است که به خوبی پشتیبانی می شود. این اپ، همه ویژگی های اساسی را که می خواهید در یک برنامه پادکست برای iPhone داشته باشید را دارد. پخش چند سرعته (تا 3 برابر)، پشتیبانی از پادکست های ویدئویی و پشتیبانی از لیست پخش واقعا عالی است.

یکی از چیزهایی که Downcast را جدا از بقیه برنامه ها قرار داده است داشتن یک برنامه macOS بومی است. در حالی که بسیاری از برنامه ها دارای برنامه های وب هستند، داشتن یک برنامه بومی مک بسیار مفید است.

یکی دیگر از ویژگی های مفید "پخش در استارت اپ" است. اگر شما لیست پخش خود را اغلب استفاده می کنید، می توانید یک برنامه منظم را به درستی در آن قرار دهید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد تازه کردن برنامه وقتی شما در یک محدوده مشخص هستید. اگر شما در اتصال LTE محدود هستید، می تواند به شما اطمینان این را بدهد که همیشه در حال دریافت بخش های خبری هستید. دان کست در اپ استور ۳ دلار است.

Pocket Cast

پاکت کست مانند دان کست جزو برنامه های آیفون بوده است. یکی از ویژگی های پیشین آن ذخیره کردن فید های شما برروی یک سرور بود،بطوریکه تازه سازی سریع و اثرات مخربی بر عمر باتری را دیگر ندارد.

از منظر طراحی، Pocket Casts بسیار زیبا است. من عاشق ترکیب رنگ های فونت با زمینه اصلی اپ شدم. مانند بسیاری از برنامه های دیگر، شامل سرعت پخش چندگانه، گزینه موت و گزینه افزایش صدا است. طی سالهایی که من از این برنامه استفاده می کنم، سیستم لیست پخش Pocket Casts احتمالا جزو قوی ترین ها و بهترین ها بوده.

 بجز Podcasts اپل، Pocket Cast احتمالا بهترین طرح دایرکتوری را دارد. اگر می خواهید دارای پشتیبانی پلتفرم باشید، Pocket Casts یک یار موافق عالی است. این اپ دارای برنامه اندروید بسیار قوی نیز است! آنها دارای یک پخش کننده وب (9 دلار برای همیشه)،بتای  macOS و ویندوز را هستند.
پاکت کست برای ios با 4 دلار از اپ استور قابل دانلود می شوند.

CastBox

من برای اولین بار چند هفته پیش درباره ی CastBox شنیدم وقتی که سیستم Contentbox مبتنی بر Blockchain خود را معرفی کرد.دوستی به من گفت، "Contentbox یک زیرساخت مبتنی بر blockchain برای صنعت محتوای دیجیتال است." "مدل موجود شکسته شده است. سازندگان اطلاعاتی را که شایسته نیستند دریافت نمی کنند و مصرف کنندگان برای جذب محتوا پاداش نمی گیرند. "

از منظر طراحی خیلی بد نیست. کست باکس شامل یک بخش کتاب های صوتی است، اما به نظر می رسد که فقط کتاب های مالکیت عمومی باشد.

چیزی که من در مورد CastBox دوست ندارم این است که به نظر می رسد تلاش می کند تا باز بودن صنعت را مختل سازد.

کست باکس را می توانید از اپ استور به صورت رایگان دانلود کنید.

Overcast

اورکست از سال 2013 تا کنون بوده و دنبال کنندگان بسیاری داشته است. در انجمن فناوری پادکست، من معتقد هستم که این محبوب ترین برنامه به غیر از پادکست اپل است.

طراحی ابری یک توازن خوب بین استانداردهای طراحی iOS جدید ارائه می دهد، اما باقی مانده طراحی اپ منحصر به فرد است. طرح رنگ پیش فرض نور و غافلگیر کننده است. ناوبری اصلی لیستی از لیست های پخش، اشتراک ها و دکمه های شما را برای مدیریت اشتراک ها و لیست های پخش بیشتر در اختیار شما قرار می دهد.

برای کسانی که می خواهند بعضی وقت ها را صرف گوش دادن به پادکست های خاصی کنند، اما نمی خواهند تحریف هایی که با سرعت 1.5x یا 2x انجام می شود را داشته باشند، Smart Speed ​​یک محیط مناسب است.

به نظر من بهترین ویژگی این اپ، تقویت صدا(بدون باخت کیفیت) است. این ویژگی مخصوص محیط های شلوغ مثل ماشین و هواپیما است.

اورکست ، مانند بسیاری از برنامه ها، از دایرکتوری پادکست های اپل، به منظور مدیریت دایرکتوری آن، استفاده می کند. یکی از مکانهایی که اورکست برتری دارد، صفحه Now Playing آن است. و این بدین دلیل است که از ساده ترین حالت ممکن استفاده کرده است!

اورکست برای دانلود رایگان  است ولی تبلیغاتی تو( توسط توسعه دهنده به فروش می رسد)  صفحه های Now Playing و Directory نمایش داده می شود. تبلیغات به طور کلی به نظرم اذیت کننده نبود. اگر به اشتراک سالانه (10 دلار) بگیرید، می توانید تبلیغات را غیرفعال کنید. اگر مشترک شوید، گزینه آپلود فایل را نیز دریافت خواهید کرد.

اورکست را می توان از اپ استوردانلود کرد.

کدام بهترین است؟

انتخاب برنامه در نهایت یک نظر است. به جای انتخاب یکی از اینها، قصد دارم برخی از راهنمایی هایی را که  فکر می کنم به انتخاب شما کمک می کند را ارائه بدم.

اگر یک هفته به یک برنامه تلویزیونی گوش می کنید، احتمالا می توانید با Podcasts اپل بمانید. این اپ کراس پلتفرم(موجود در سیستم عامل های دیگر) است.

اگر شما بسیاری از ویژگی های اجتماعی (نظرات، خوراک دوست، و غیره)را می خواهید، من Breaker را توصیه می کنم. بریکر ویژگی های منحصر به فردی را در جدول ارائه می دهد که انتظار می رود سایر برنامه ها در آینده نزدیک تقلید کنند.

اگر شما یک کاربر پادکست هاردکور هستید، من Overcast را توصیه می کنم. این اغلب به روز می شود و توسعه دهنده آن برای مدت طولانی طرفدار اکوسیستم پادکست باز است.

شما چی فکر میکنید؟ به نظرتون من ویژگی یا برنامه خاصی رو از دست دادم؟ بیایید در نظرات بپرسیم

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘