آی.او.اس 13: روش اتصال سریع به دستگاه‌های بلوتوثی

20
آبان 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 2 دقیقه
0 نظر 1120 بازدید

دیگر لازم نیست بین برنامهٔ خود و Settings (تنظیمات) در رفت و آمد باشید، آن هم فقط برای اتصال به هدفون بلوتوثی مورد علاقهٔ خود.

-----

سافت‌مک: یوتیوب یا برنامهٔ موسیقی مورد علاقهٔ خود را باز کرده‌اید و آماده‌اید تا لم دهید و از آن لذت ببرید، ولی متوجه می‌شوید که هدفون بلوتوثی مورد علاقهٔ شما دیگر به آیفون شما وصل نیست.

بنا بر این شما باید برنامه را ترک کنید، برنامهٔ Settings را پیدا کرده و باز کنید، وارد منوی Bluetooth شوید، به هدفون خود متصل شود، سپس همهٔ آنها را بندید و به برنامهٔ خود برگردید. عجب مکافاتی!

در آی. او. اس 13 شما می‌توانید مستقیماً از Control Center (مرکز کنترل) به دستگاه‌های بلوتوثی متصل شوید، بنا بر این نیازی نیست برنامهٔ خود را ترک کنید! چگونگی آن در زیر آمده است:

1. Control Center (مرکز کنترل) را باز کنید (در آیفون‌های بدون دکمهٔ Home از گوشهٔ سمت راست و بالای صفحه به سمت پایین بکشید. در آیفون‌هایی که دکمهٔ Home دارند از پایین به سمت بالا بکشید.)

2. بر روی بلوک اتصالات وایرلس در سمت راست بالای صفحه، ضربه بزنید و نگه دارید (یا لمس سه‌بعدی 3D touch) تا گسترش یابد.

3. بر روی دکمهٔ Bluetooth در سمت راست ضربه بزنید و نگه دارید (یا لمس سه‌بعدی). لیست دوگانه‌ای از دستگاه‌های بلوتوث (متصل و وصل نشده) ظاهر می‌شوند. به سادگی آن موردی را که می‌خواهید به آن وصل شوید را انتخاب کنید. کار تمام است.

آی.او.اس 13: روش اتصال سریع به دستگاه‌های بلوتوثی

اتصال به دستگاه‌های بلوتوثی شما در آی. او. اس 13 سریع‌تر و آسان‌تر است.

 

اگر بر روی دکمهٔ Bluetooth فقط ضربه بزنید، شما می‌توانید دکمهٔ کشویی آن را خاموش و روشن کنید، همان طور که همیشه این کار را انجام می‌داده‌اید. آی. او. اس 13 عملکرد جدید لمس سه‌بعدی (یا فشار طولانی) را برای نمایش دستگاه‌ها و اتصال آنها اضافه کرده است.

این روش جدید، لزوماً کم‌تر از ضربه زدن‌های برای ورود به Settings نیست، اما می‌تواند خیلی سریع‌تر باشد - لازم نیست برنامهٔ فعلی خود را ببندید، برنامهٔ Settings را پیدا کنید (که ممکن است در صفحهٔ اصلی یا در یک پوشه باشد)، آن را باز کنید، منوی Bluetooth را باز کنید، وصل شوید و سپس Settings را بسته و به برنامهٔ خود برگردید.

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘