آموزش همگام سازی آیفون و آیپد با مک او اس کاتالینا بدون استفاده از آیتونز

5
آبان 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 2 دقیقه
0 نظر 2845 بازدید

نحوه سینک کردن آیفون و آیپد با مک بدون آیتونز

اگر سیستم خود را به مک او اس کاتالینا ارتقا داده باشید، احتمالا می‌دانید که برنامه آیتونز دیگر در این نسخه از سیستم عامل مک وجود ندارد و جای خود را به برنامه‌های جداگانه موزیک، Podcasts و TV داده است. به همین دلیل همگام سازی، بکاپ گرفتن، آپدیت کردن و بازیابی کردن آیفون و آیپد و هم چنین اپل تی وی با آخرین نسخه مک او اس متفاوت است. در ادامه با سافت مک راجع به نحوه همگام سازی آیفون و آیپد خود با مک او اس کاتالینا بدون استفاده از آیتونز همراه باشید.

اکنون که دیگر برنامه آیتونز در مک او اس کاتالینا وجود ندارد، مدیریت دستگاه‌های آیفون و آیپد در مک به روش متفاوتی و با استفاده از برنامه Finder انجام می‌شود. پس از عادت کردن به کار کردن با برنامه Finder برای همگام سازی، بک آپ گرفتن، آپدیت کردن و بازیابی آیفون و آی پد خود، دیگر مشکلی برای شما باقی نمی‌ماند و به راحتی با آن کنار خواهید آمد.

اگر اپل تی وی اچ دی (نسل 4) و یا قبل‌تر از آن را دارید، می‌توانید آن را با استفاده از مک خود بازیابی کنید. (اپل تی وی‌های 4K به دلیل عدم وجود پورت USB-C در آن‌ها برای بازیابی نیاز دارند که به نمایندگی‌های اپل مراجعه شود که البته این مورد در ایران ممکن نیست!)

چگونه آیفون و آیپد را بدون استفاده از آیتونز با مک او اس کاتالینا همگام سازی کنیم؟

  1. آیفون یا آی پد خود را با یک کابل لایتنینگ یا USB-C به دستگاه مک خود متصل کنید.
  2. در صورت باز نشدن خودکار، برنامه Finder را باز کنید.
  3. آیفون یا آیپد خود را در نوار کناری سمت چپ در زیر قسمت «Locations» جستجو کنید.

در اینجا آموزش تصویری اتصال آیفون یا آی پد به مک او اس کاتالینا نشان داده شده است: نحوه همگام سازی آیفون و مک بدون آیتونز

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘