describe image content

دانلود نرم افزار BusyContacts نسخه : 1.4.8 برای مک

نسخه : 1.4.8

BusyContacts یک مدیر تماس با OS X است که باعث ایجاد، یافتن و مدیریت سریعتر و کارآمدتر مخاطبین می‌شود.

این مدیریت تماس با همان قدرت، انعطاف پذیری و قابلیت‌های اشتراک گذاری را که کاربران BusyCal با تقویم‌های خود از آن لذت می‌برند، به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، BusyContacts  با BusyCal میتواند ادغام شود.

BusyContacts همگام سازی با برنامه مخاطبین داخلی در OS X و iOS دارد و از کلیه سرویس‌های پیشرو، از جمله iCloud، Google، Exchange، Facebook، Twitter و LinkedIn پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های اصلی

نماهای قابل برنامه ریزی - مخاطبین را در نمای کارت تک ستونی یا نمای لیست چند ستونی مشاهده کنید.
برچسب‌ها - برچسب‌ها می‌توانند برای گروه بندی، فیلتر و رنگ آمیزی مخاطبین استفاده شوند.
Smart Filters - Smart Filters ابزاری قدرتمند برای فیلتر کردن مخاطبین، ایجاد جستجوهای ذخیره شده و حتی اعمال تنظیمات نمایش سفارشی در نمای لیست است.
ادغام BusyCal - BusyContacts با اتصال مخاطبین به رویدادهای تقویم خود با BusyCal ادغام می‌شود، قابلیت CRM انعطاف پذیر را برای ردیابی فعالیت‌های گذشته و آینده فراهم می‌کند.
لیست فعالیت‌ها - فعالیت‌های مرتبط با مخاطب انتخاب شده شامل رویدادهای تقویم، ایمیل، پیام‌ها و پست‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد.
ادغام شبکه‌های اجتماعی - همگام سازی BusyContacts با فیس بوک، توییتر و LinkedIn، ترکیب اطلاعات تماس هر یک از این منابع به یک کارت تماس یکپارچه.
همگام سازی - همگام سازی BusyContact با برنامه مخاطبین داخلی در سیستم عامل X و iOS از طریق کلیه سرویس‌های cloud برجسته از جمله iCloud، Google، Exchange و سایر سرورهای CardDAV.
اشتراک گذاری - BusyContacts به شما امکان می‌دهد تا کتاب‌های آدرس را فقط با خواندن به اشتراک بگذارید یا امتیازات خواندن و نوشتن را از طریق سرورهای Exchange، Fruux، LAN و سایر سرورهای CardDAV به اشتراک بگذارید.


نسخه 1.4.8:

  • اجرای روان و ثابت و بهبود عملکرد

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘