دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Slack نسخه : 4.1.2 برای مک

نسخه : 4.1.2

Slack ارتباطات و همکاری تیمی را در یک مکان به ارمغان می‌آورد، بنابراین می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید، خواه به یک شرکت بزرگ یا یک تجارت کوچک تعلق داشته باشید. کارهای خود را از لیست خارج کنید و با جمع کردن افراد مناسب، گفتگوها، ابزارها و اطلاعات مورد نیاز خود، پروژه‌های خود را به جلو حرکت دهید.

Slack در هر دستگاه موجود است، بنابراین می‌توانید تیم و کار خود را پیدا کنید و به آنها دسترسی پیدا کنید، اگر در دفتر کار خود باشید و یا در حال حرکت و انجام کارهای شخصی هستید.

استفاده از Slack به عنوان:

با تیم خود ارتباط برقرار کرده و مکالمات خود را بر اساس موضوعات، پروژه‌ها یا هر چیز دیگری که برای کار شما مهم است سازماندهی کنید.
به هر شخص یا گروهی در تیم خود پیام دهید یا با آن تماس بگیرید.
اسناد را به اشتراک بگذارید و ویرایش کنید و با افراد مناسب همه در Slack همکاری کنید.
در گردش کار خود، ابزارها و خدماتی که قبلاً از آنها استفاده می‌کنید از جمله Google Drive، Salesforce، Dropbox، Asana، Twitter، Zendesk و موارد دیگر استفاده کنید.
به راحتی یک پایگاه دانش مرکزی را جستجو کنید که به طور خودکار مکالمات و پرونده‌های گذشته تیم شما را فهرست بندی و بایگانی می‌کند
اعلان‌های خود را سفارشی کنید تا در موارد مهم متمرکز شوید


رفع برخی مشکلات

OS X 10.9.0 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘