describe image content

دانلود نرم افزار Adobe XD نسخه : 23.1.32 برای مک

نسخه : 23.1.32

Adobe Experience Design CC نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیرا از طرف شرکت Adobe عرضه شده است. طراحی و ساخت نمونه اولیه وب سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه با این نرم افزار بسیار آسان و کار آمد است. Adobe Experience Design بهترین گزینه و راه حل برای طراحان UX است تا به بهترین نتیجه برسند.

در این نرم افزار طراحی بصری، نمونه سازی، wireframing و تست نسخه آزمایشی و ابتدایی به صورت XD ساخته شده است و تنها جایگزین همه ابزارهای موجود خواهد شد، بلکه یک برنامه سبک وزن و آسان برای استفاده طراحان رابط کاربری و تجربیات کاربر است که برای ایجاد و اتصال رابط‌ها با هم در وب، دسکتاپ و سیستم عامل‌های تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تب طراحی و ابزارهای متن دارای ویژگی‌های ساده هست که برای طراحی‌های شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در این نرم افزار تب نمونه اولیه برای پیش نمایش و اشتراک گذاری طراحی‌ها ساخته شده است. طرح‌های پایان یافته یا در حال پیشرفت می‌تواند به راحتی ا طریق لینک‌های عمومی اشتراک گذاری شود که قابلیت باز شدن بر روی تلفن‌های همراه را نیز دارد، این اشتراک گذاری باعث خواهد شد هر کسی طرح شما را بررسی کرده و نظر خود را بیان کند. این نرم افزار بعدها به گفته شرکت adobe بیشتر توسعه داده خواهد شد و یکی از این توسعه‌های وعده داده شده تولید خودکار Xcode Storyboards در iOS است ولی این نسخه همچنان از ویژگی‌های خوی برخوردار است.

قابلیت‌های نرم افزارAdobe Experience Design CC:

– بهترین راه حل برای طراحان UX

– به اختصار XD منتشر شده است

– برنامه سبک وزن و آسان برای استفاده طراحان رابط و تجربیات کاربری

– قابل استفاده برای ایجاد و اتصال رابط‌ها با هم در وب، دسکتاپ و سیستم عامل‌های تلفن همراه

– قابلیت اشتراک گذاری طرح‌ها با لینک‌های عمومی

– ویژگی ایجاد آسان و مدیریت متعاقب تکرار گروه به نام Repeat Grids


نسخه 23.1.32 : 

  • لیست تغییرات منتشر نشده است.

OS X 10.11

پردازنده 64 بیت 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘