describe image content

دانلود نرم افزار Visual Studio Code نسخه : 1.38.1 برای مک

نسخه : 1.38.1

Visual Studio Code انتخاب جدیدی از ابزارهای توسعه دهنده را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد که ترکیبی از سادگی و تجربه کارآمد یک ویرایشگر کد را با بهترین آنچه که توسعه دهندگان برای چرخه اصلی ویرایش-کد-اشکال زدایی نیاز دارند، انجام می‌دهد. ویژوال استودیو کد اولین ویرایشگر کد و اولین ابزار توسعه کراس پلتفرم - پشتیبانی از OSX، لینوکس و ویندوز - در خانواده ویژوال استودیو است.

در قلب خود، ویژوال استودیو کد یک ویرایشگر کد قدرتمند و سریع برای استفاده روزانه دارد. نسخه پیش نمایش Code پیش از این دارای بسیاری از ویژگیهایی است که توسعه دهندگان به یک ویرایشگر کد و متن نیاز دارند، از جمله ناوبری، پشتیبانی از صفحه کلید با اتصالات قابل تنظیم، برجسته سازی نحو، تطبیق براکت، تورفتگی خودکار و قطعه قطعه‌ها، با پشتیبانی ده‌ها زبان.

برای برنامه نویسی جدی، توسعه دهندگان اغلب نیاز دارند که با کد کار کنند و فقط بیشتر از متن باشند. ویژوال استودیو کد شامل پشتیبانی داخلی برای تکمیل همیشه کد IntelliSense، درک کد معنایی غنی‌تر و پیمایش، و اصلاح مجدد کد است. در پیش نمایش، Code شامل پشتیبانی داخلی غنی شده برای توسعه ASP. NET 5 با C #، و توسعه Node. js با TypeScript و JavaScript است که از همان فناوریهای اساسی استفاده می‌شود که Visual Studio را هدایت می‌کند. کد شامل ابزاری عالی برای فناوریهای وب مانند HTML، CSS، LESS، SASS و JSON است. کد همچنین با مدیران بسته‌ها و مخازن ادغام می‌شود، و کارهای دیگری را ایجاد می‌کند تا سریعتر بتواند گردش کار روزمره را انجام دهد. و Code Git را می‌فهمد، و گردشهای کاری عالی Git را ارائه می‌دهد و اختلاف منبع در ادیتور ادغام شده است.

توجه: ویژوال استودیو کد نرم افزار رایگان است، برای بارگیری می‌توانید به وب سایت رسمی بروید.


code.sh: راه حل wsl2 را حذف کنید
نمی توان یک <div> را وارد کرد، به طور خودکار در </ div> تصحیح می‌شود
تصاویر Markdown Hover خراب است
مرز نوار وضعیت دیگر ظاهر نمی‌شود [statusbar.border]
در سمت راست پنجره شکاف کنید
گروه بندی ورودی‌های سریع شکسته است

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘